27 Temmuz 2012 Cuma

sadece günümün nasıl geçtiğini merak eden birine ihtiyacım var.
akşamüstü saat 7'de arayıp "bugün hayat nasıldı?" sorusunu soracak biri. ben heyecanlı bir şekilde anlatırken telefonun diğer ucunda gülümsemesiyle bana katılacak biri veya kötü dediğimde tamam kapat geliyorum diyecek biri.
her dakika sevgi sözcüklerine ihtiyacım yok. sadece o söylemeden sevgisini anlayabileceğim birine ihtiyacım var. saat 7'de aramadığında endişelenmeliyim mesela. sevgisini böyle anlatsın bana. sevmediğim 7 rakamını sevdirsin. akşam yemeklerinde huzursuz olurum, bunu engellesin.
ne bileyim. açıkçası anlatmak istediğim vıcık vıcık seni seviyorum deyip cilveleşen bir ilişki değil de hissettirsin istiyorum. belki de ilişki değil de cidden aşk istiyorum. seni seviyorum diyeni değil de beni seveni aşk kılıfına koymak istiyorum. benden bir şeyler çalan birini değil de bana 7 rakamını sevdirecek birini. fazlası değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder