4 Kasım 2011 Cuma

Neden yoksun ki?
Anlamıyorsun, anlamak istemiyorsun ama sana çok ihtiyacım var.
Çok özlüyorum, dizinde uyumayı, kucağında şoför koltuğunda oturmayı, pamuk şeker alıp omzunda dolaşmayı...
Her şeyi..
Hatta içip içip sızdığında bile sana sarılıp koklamayı. Baba kokusunu bira ve rakı olarak tanısam da, o sensin işte. Engel olamıyorum özlem duygusuna.
Son kez, yalnızca bir defa söz. Boynuna atlamak istiyorum en çocuk halimle. Bir de fotoğraf istiyorum rahatsız olmayacaksan eğer, elin elimde olsun kolların belimde. Büyüdüm artık yetişiyorum kollarına, bilmem görsen farkeder misin?
Keşke görsen, keşke görsen farketmesen de olur babacığım.
Sadece bir defa çok değil, yetinebilirim elbet. Ama gel nolur...
Bir kez olsun baba diyeyim. Sonra gidersin yine istersen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder