5 Ağustos 2013 Pazartesi

Yıl 2013 ve aşkın tanımı artık "KAÇAN KOVALANIR"
Henüz 17 yaşındayım, bulunduğum zaman ve ortama göre bu stratejiyi uygulamalıyım.
"Savaşmadan seviş" mantığıyla yara alanlardanım. Bu yüzden bir gün dedim ki,"zaman bana hiçbir zaman uymayacak ve ben hep kaybedeceğim o yüzden koy götüne rahvan gitsin."
Sonra biri oldu, kaçan kovalanır mantığının sınırlarını zorladık. Önce ben kaçtım, sevdi; sonra yoruldum ve kovalamaya başladım, sevdim. Elimize ne geçti diye sorarsan, hiçbir şey. Sadece birbirlerini deli gibi seven ama asla bir araya gelemeyen iki savaşçı olduk. Çocukluktu belki de. Ya da bu hayatın bana "biz seni arayacağız" deme şekliydi.
Yani anlatmak istediğim, benim gördüklerimle zaman çok kötü. Aşk masum olmalıydı, aşkta sevdiğimiz insanı karşımıza değil yanımıza almalıydık.
Ne bileyim üzülüyorum.
Keşke yıl 2013 olmasaydı ve aşkın tanımı sadece kalpte kalsaydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder